Minőségünk

 

Arisztotelész azt tanította az anyagról, hogy 4 alaptulajdonsága van: száraz és nedves, meleg és hideg. Véleménye szerint 2-2 tulajdonság egyesüléséből létrejött a 4 őselem: a tűz, a víz, a föld és a levegő.
Mi, a Citrobio dolgozói ezt a tézist XXI. századi felfogásban értelmezzük: ragaszkodunk a természetességhez és a környezetvédelem alapelveihez, mindezt modern tudásunk legjavával ötvözve. A természet részei vagyunk, termékeink pedig bennünket óvnak az e kincstárból kíméletesen kinyert összetevőkkel.
Ezért csak olyan beszállítókkal és szerződéses partnerekkel dolgozunk együtt, akik osztoznak a Citrobio Kft. környezetvédelmi és társadalmi értékeiben. Alapanyagaik és technológiájuk minimális kockázattal járó, fenntartható gazdaságokból származnak, s hajlandók arra, hogy együtt keressük az új környezetbarát ötleteket, újdonságokat a gyártás teljes folyamatában.
Nem támogatjuk a hulladék-alapú társadalmat, a “használd és dobd el” nyugati filozófiát, mert ismerjük és tiszteletben tartjuk a Föld kapacitását.  Ezért alapvető nálunk a másodlagos, illetve a hulladékból nyert alapanyagok beépítése. Nem a Föld van értünk, hanem mi vagyunk a Földért és egymásért.
A HelloBio termékek nem tartalmazhatnak foszfátot, foszfonátot, egyéb környezetkárosító, rosszul lebomló, agresszív kemikáliát és petrolkémiai alapanyagot. Nem tartalmaz SLS-t (Sodium Lauryl Sulfate) és kerülünk minden felesleges töltőanyagot (pl. színezék).
Fenntartható módon élünk és dolgozunk, hogy jobb legyen a Földön élni. Minden élőlénynek.
A másik pillérünket a végére tartogattuk: minden fejlesztés magyar szellemi termék, minden partnerünk magyar, és minden HelloBio termék csak Magyarországon készül.

A Citrobio Kft. vezetősége

[su_spoiler title=”Mi az Ecolabel?” icon=”chevron”]A fejlett nyugati országok régóta megalkották saját, nemzeti környezetvédelmi szabályaikat. Például, Németországban, ahol a “Kék Angyal” jelképét 1978 óta használják magas fokú ökológiai termékeken vagy az “Északi Hattyú” jelkép ugyanezt szolgálja a skandináv országokban 1988 óta. Az egyre növekvő társadalmi igény, az európai vásárlói szokások megváltozása asztalhoz ültette a zöldek, az ipar és a politika képviselőit. 1998-ban létrehoztak egy egységes, az egész EU-ban érvényes környezetvédelmi rendszert, melynek jelképe az Európa virág és a neve az Ecolabel lett. Megkaphatja termék vagy szolgáltatás, ha megfelel a szigorú környezetvédelmi kritériumoknak.
Az Ecolabel logó csak kiváló minőségű és környezetkímélő termékre kerül, amelyet egy független grémium bírál el. A termék teljes életciklusát a nyersanyagok előállításától a termék használatán át egészen a hulladékká válásáig, valamint ennek ártalmatlanításáig ellenőrzi.
Az Ecolabel garantálja: – A termék hatékonyságát, hogy csökkentsék a vásárló energia – és vízfogyasztását
– Kevesebb hulladék képződését
– A veszélyes anyagok minimalizálását
– A minőség folyamatos ellenőrzését
Aki tudatos vásárlóként keresi a termékeken az Ecolabel jelet, tisztában van azzal, hogy a Földet csak kölcsön kaptuk.
[/su_spoiler]
[su_spoiler title=”Mi az RSPO?” icon=”chevron”]A pálmaolaj iránti kereslet növekedése miatt, egyre nagyobb területeken telepítenek olajpálma-ültetvényeket. Eközben hatalmas pusztítást végeznek az őserdőben és az ott őshonos állat-és növényvilágban. Az orángután az esztelen erdőírtás miatt mára a legveszélyeztetettebb állatfajok közé került. A szakértők becslése szerint 3 éven belül kipusztul, ha nem sikerül leállítani az esztelen pusztítást.orangutan2004-ben hívták életre a Fenntartható Pálmaolaj (RSPO Roundtable on Sustainable Palm Oil) kerekasztalt. Melynek egyik alapító tagja a WWF.
A nemzetközi kezdeményezés célja, hogy a pálmaolaj előállítása, ne járjon az őserdők értelmetlen pusztításával.
Az RSPO gondoskodik arról is, hogy a pálmaültatvényeken dolgozó emberek jobb munka-és megélhetési körülmények között, a fair trade szellemében éljenek.
Az RSPO szigorú szabványrendszert dolgozott ki, mely biztosítja, hogy a pálmaolaj kitermelése környezetileg és társadalmilag fenntartható módon történjen.
Az érintett gazdálkodók a már meglévő területeiken biogazdálkodást folytatva növelik a hozamot és nem vonnak be újabb földterületeket a nagyobb haszon érdekében.
Legyetek ti is tudatos vásárlók, figyeljétek az RSPO jelölést a termékeken![/su_spoiler]
[su_spoiler title=”Mi az ‘allergiaterhelés csökkentése’?” icon=”chevron”]Ezt a logo-t olyan termékekhez használjuk melyeket érzékeny bőrű vásárlóinknak ajánljuk.[/su_spoiler]